HomeSant Hilari SacalmFons de Coneixement

Fons de Coneixement

terra global

Fons de coneixement i identitat: Com apropar l’escola a joves i adolescents en risc d’exclusió social és la darrera càpsula de Ciència a Sant Hilari Sacalm.

Hem preparat una conversa amb en David Subero, investigador de psicologia de la UdG

Un dels grans dilemes de les nostres escoles i instituts a dia d’avui és ser atractius per als nos- tres joves i adolescents. Si afegim fenòmens com ara la diversitat cultural, funcional, social, econòmica i de gènere… la complexitat per plantejar activitats educatives importants per a la vida dels nostres joves augmenta.

Des de l’experiència de dos programes socioeducatius portats a terme en Centres Oberts, oferim alternatives per a fer de l’escola un espai més proper i més sensible per a tothom.