HomeBanyolesL’esport infantil i juvenil. Quin esport per als nostres fills i filles?

L’esport infantil i juvenil. Quin esport per als nostres fills i filles?

rem-banyoles

L’esport infantil i juvenil. Quin esport per als nostres fills i filles?  és la primera Càpsula de Ciència realitzada a Banyoles dins del projecte Ciutats de Ciència.

Aquesta Càpsula de ciència és una conversa amb dos investigadors de la UdG, Víctor López, Àlex Latinjak; i l’entrenador del CN Banyoles, Carles Grabulosa. Les Càpsules de Ciència es proposen com un nou canal de comunicació amb la ciutadania per tractar temes d’actualitat de manera interactiva a partir d’una conversa entre científics, que investiguen sobre un mateix àmbit i un convidat procedent de l’àmbit ciutadà o mediàtic relacionat amb el tema, tot per involucrar als assistents amb la Càpsula.

Descripció de la Càpsula: Més de 9.000 entitats esportives fomenten la pràctica esportiva a Catalunya i la majoria de nens/es s’inicien a la pràctica esportiva en una d’elles. L’ oferta és molt àmplia i variada però quines propostes esportives són les més adequades pels nens i nenes? Som conscients dels límits i característiques dels infants per practicar esport i desenvolupar-se de forma saludable? Els agents esportius i les famílies tenen una gran responsabilitat en l’elecció del tipus de pràctica esportiva dels infants i sobre com afavorir el seu desenvolupament en aquesta pràctica esportiva.

Parlarem d’aquest fenomen a tres bandes amb el psicòleg de l’Esport i professor de l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport de Salt, Àlex Latinjak: amb el professor titular del departament de Didàctiques Específiques i director de la Càtedra d’Esport i Educació Física – Centre d’Estudis Olímpics de la UdG, Víctor López; i amb l’entrenador del CN Banyoles, Carles Grabulosa.

Us esperem en aquesta nova cita amb les #càpsulesciència! Preparats? Llestos? Ja!!

Dia i hora: 22 de novembre de 2016 a les 20 h

Lloc: Sala d’actes de l’Ajuntament de Banyoles