HomeFigueresItinerari per la Figueres màgica

Itinerari per la Figueres màgica

figueres

“Figueres màgica” és un itinerari màgic-científic que combina la ciència amb jocs de mans que es desenvolupen en llocs molt concrets de la ciutat altempordanesa. En aquest recorregut, la màgia i les curiositats ens permetran descobrir aspectes poc coneguts de la ciència a la ciutat i farà que, des d’aquest moment, en tinguem una visió diferent.

Connectarem amb el patrimoni històric i natural de Figueres en una visita que incidirà en aspectes innovadors i poc visi- bles com ara detalls de caràcter científic, elements geomètrics, curiositats matemàtiques i experiments sorprenents.

L’itinerari, que s’adreça a tot tipus de públic, està dissenyat per mags aficionats que, a la vegada, són investigadors de la Universitat de Girona.

L’itinerari és fet per mags aficionats que a la vegada són investigadors de la Universitat de Girona.

Horari: 17 de desembre a les 11 h. Rambla de Figueres, davant del Museu del Joguet.

Durada: 1,5 hores (de 11 a 12:30 h)

ititneraris científics

Preu:  activitat gratuïta