HomeBlanesEl Cervell Emocional i Creatiu

El Cervell Emocional i Creatiu

capsula-shs-brain-joan-san

El cervell emocional i creatiu és la segunda càpsula de ciència realitzada a Blanes, dins del projecte Ciutats de Ciència.

Aquesta Càpsula de ciència són 20 minuts de ciència a càrrec del Dr. Joan San Molina.

Les Càpsules de Ciència es proposen com un nou canal de comunicació amb la ciutadania per tractar temes d’actualitat de manera interactiva a partir d’una conversaamb un científic, que investiga sobre un àmbit.

En la vida diària dels humans sovint es parla de les emocions, de les emocions de les persones. De les emocions suscitades pels artistes en les seves obres d’art. De com han d’aflorar, com s’han d’interpretar o gestionar. Però, sabem què són,  exactament, les emocions? Què en diu la ciència? On es generen, per què i quines reaccions desencadenen al nostre cos? I, finalment, pot la neurociència proporcionar bases científiques que permetin plantejaments innovadors en la pedagogia de les emocions?

En parlarem de tot plegat en una conversa amb el neurocirugià i degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona, el Dr. Joan San!

Us esperem en aquesta nova cita amb les #càpsulesciència!

Dia i hora: 28 Abril de 19h a 20h

Lloc: Casa de Cultura